Workshops - Verenigingsbeweging Unificationism Sun Myung Moon Het Beginsel

Bijeenkomsten

Eén-daagse workshop

De workshop bestaat uit drie lezingen die een goed inzicht geven in de visie van de Verenigingsbeweging, samengevat in ‘Het Beginsel’. Elke lezing duurt anderhalf uur; na de eerste lezing is er tijd voor een lunchpauze. Aanvang 10.00 uur. De workshop eindigt om circa 17.00 uur.

Wanneer:
de workshops worden regelmatig georganiseerd, gemiddeld één maal per zes weken. Op dit moment zijn er geen concrete data bekend. Wil je op de hoogte blijven van de actuele data van onze workshops, geef dat dan
hier door.

Waar:
Tongil-Gyo Verenigingsbeweging Amsterdam, Argonautenstraat 1hs, Stadionbuurt, Amsterdam.
Mail: info(at)verenigingsbeweging.nl

Routebeschrijving:
Neem tramlijn 24 vanaf CS. Uitstappen bij Olympiaplein. Loop in de rijrichting en ga linksaf de Agamemnonstraat in. Na 200 m ziet u ons pand rechts, op de hoek met de Argonautenstraat.

Zeven-daagse workshop

Het betreft hier een internationale workshop waarin zeer uitvoerig wordt ingegaan op de visie van de Verenigingsbeweging, De presentaties zijn in het Engels en dit is ook de voertaal tijdens de workshop. Je luistert niet alleen naar lezingen, er gebeurt nog veel meer in deze boeiende en inspirerende week. Klik hier voor meer info.

Wanneer: deze workshops worden éénmaal per maand georganiseerd, telkens in een ander Europees land. Klik voor het actuele programma.

Kosten van deelname:  € 320,- logies en alle maaltijden. Studenten € 210,-

Aanmelden: wil je je aanmelden voor een van de zevendaagse workshops of wil je meer weten? Klik dan hier  of bel naar 020 695 7992

Terug naar de vorige pagina